torsdag den 9. juni 2011

Når man vælger

Så blev det alligevel ikke Grønland. Jeg blev - meget direkte og meget overraskende - bedt om at blive hjemme. Drømmen om Grønland og om at rejse ud i verden i det hele taget er bestemt ikke død, den er bare lagt på hylden for nu. Måske finder jeg den frem igen ved en senere lejlighed, alene eller i selskab med mennesker jeg holder af.
Beslutningen har selvfølgelig givet noget blandede reaktioner, de fleste forudsigelige, men der var også nogle i blandt som jeg ikke havde set komme. Og det er vel egentlig meget fedt at have venner, som tør at sige højt, hvad mange sikkert bare tænker og netop undlader at sige, fordi de er bange for den reaktion, der kunne risikere at komme tilbage.
Jeg ved ikke endnu, om bloggen skal leve eller dø. Det vil tiden vise, ligesom jeg også med tiden vil finde ud af, om det var den rigtige beslutning at følge hjertet, selvom det ikke nødvendigvis er det fornuftige.

1 kommentar:

  1. Hvad er der dog sket søde??
    Jeg håber at du lader drømmen leve videre, og husker at forfølge den - såfremt det er det du ønsker. Nogle gange ændrer drømmene sig jo i takt med at vi som personer ændrer sig. Jeg håber at din bliven i Danmark gør at vi måske kunne mødes en dag. Bare dig og mig. Jeg savner dit fantastiske væsen.
    Mht bloggen, så tænker jeg at du måske kunne ændre ideen bag den. Du er en person med en holdning til så mange spændende emner. Du skal vide at du ofte har fået mig til at interessere mig, sætte mig ind i, og tage stilling til ting jeg normalt ville have ignoreret. Måske andre også kunne nyde godt af dine tanker omkring samfundet osv. Bare en lille idé :)
    Kæmpe knus og en masse god karma fra det lille Fyn

    SvarSlet