torsdag den 28. juli 2011

Det blev noget andet, end jeg havde regnet med :-)

Ja ja, så blev det ikke Grønland i denne omgang, det blev Oslo. Det er ikke noget dårligt alternativ, hvis nogen skulle spørge mig :-)
Jeg har en utroligt sød og hjælpsom bekendt, der har formidlet kontakten til et job, som jeg har sagt ja til i dag.
Så nu gælder det. Nu flytter jeg til et andet land om en måneds tid. Det er lidt vildt at tænke på og også spøjst, fordi det faktisk er meget mere besværligt at flytte til Norge, end det er at flytte til Grønland.
Heldigvis har jeg folk omkring mig, som gerne vil hjælpe, og det er rigtig meget værd. Og jeg har fået annonceret det første besøg af en meget god veninde; det glæder jeg mig allerede til. Så på den måde er det helt sikkert en fordel at være i Norge frem for Grønland: det er både fysisk og mentalt (og økonomisk) "tættere" på. Så det er nemmere for mig at komme til Danmark på ferie, og det er nemmere for familie og venner at komme på besøg hos mig.
Og hvem ved, hvilke store oplevelser der venter...? Jeg glæder mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar