onsdag den 6. juli 2011

Overvejelser

Nå, nu har jeg jo ansøgt om et job som arbejdsmiljøkonsulent, og jeg tror faktisk, jeg har en rigtig god chance for at få jobbet. Det er jo lovende, på sin vis :-)
Og der er ingen tvivl om, at jeg vil have rigtig godt af at komme af sted, både fagligt og personligt. Imidlertid er jeg blevet meget opmærksom på, hvad jeg eventuelt kommer til at efterlade herhjemme. Er det et godt nok argument for at blive hjemme? Hvis det ikke var mig selv, der (måske) skulle af sted, ville jeg sige nej, det er ikke et godt nok argument. Men jeg har jo følelser i klemme...
Nå, der er stadig to uger til jeg kan forvente at komme til samtale, så jeg har masser af tid til at få følelserne på plads. Og alle disse spekulationer forudsætter jo, at jeg rent faktisk får mulighed for at komme af sted. Man har jo lov at håbe :-)

1 kommentar:

  1. Hej søde
    er du kommet nærmere en afgørelse? og hvad med bloggen? som sagt håber jeg du vil blive ved med at blogge og derfor har jeg valgt at give en award videre til dig. du kan læse mere om den på min blog.
    knus rie

    SvarSlet