torsdag den 20. oktober 2011

En sjov balancegang

Jeg har opdaget noget interessant: man skal holde tungen lige i munden, når man dater mere end én fyr ad gangen. Men jeg kan faktisk godt finde ud af det. Og jeg synes, det er skidesjovt :-)
Der er rigtig mange dejlige mænd i Oslo, som godt gider at bruge deres tid på mig. Og - heldigvis for mig - har nordmændene ikke opdaget, at kvinder godt kan betale for deres egen kaffe/øl, når de går i byen. Så i denne uge har jeg drukket flere kopper kaffe og flere øl, og jeg har endnu kun betalt for en øl til hhv. mig selv og min date. Hvorefter han kvitterede med en øl til mig - man er vel en gentleman :-)
Og ugen er ikke slut endnu. Især har jeg en date på søndag, som jeg glæder mig rigtig meget til, men jeg har en fornemmelse af, at der kommer flere inden den tid.
Man skal selvfølgelig ikke sælge skindet etc., men jeg tror, det kommer til at holde stik.
Jeg kan kun sige: det er fedt at bo i Oslo!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar