onsdag den 26. oktober 2011

En ny hverdag

I dag har været min første dag i den nye lejlighed.
Jeg kom på arbejde i ordentlig tid, jeg har været ude og løbe (for søren, hvor har jeg savnet mine løbesko!), og nu sidder jeg med karrysuppen :-)

Desuden har jeg taget første skridt til at overvinde mig selv: jeg har talt norsk med en dame inde på Trafikanten, hvor jeg skulle købe et månedskort til bussen. Jeg har talt norsk!! Go me :-) Det kommer til at kræve overvindelse de næste mange gange, men nu ved jeg, at jeg kan, og det er en begyndelse.

Jeg havde egentlig bestemt, at jeg skulle cykle eller gå ned til bussen om morgenen, men når valget står mellem at holde fast i principperne og gå hjemmefra 6.30 eller være magelig og gå hjemmefra 6.45, så vinder mageligheden. Til gengæld er jeg så kommet i gang med at løbe igen, så det er okay at være magelig på morgenkvisten, synes jeg.
Og nu er det vist tid til strikketøjet :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar