tirsdag den 11. oktober 2011

I går blev min far opereret. Det va r "bare" en ny hofte og som sådan et rutineindgreb, men jeg synes, der er meget langt til Danmark i disse dage. Han har det godt, og jeg har hørt fra ham flere gange, men det var ikke sjovt at sidde på arbejdet i går og vide, at nu ligger  min far under kniven.
Min faglige viden siger mig - og har hele tiden gjort det, at han nok skal komme godt ud på den anden side, men mine følelser var altså lige lovligt nervøse :-)

I sidste uge snakkede jeg en dag lidt med en kollega, da vi havde fri om eftermiddagen. Vi var enige om, at der var vinter i luften den dag. Her til morgen cyklede jeg forbi en mand, som stod og skrabte rim af sine bilruder. I søndags faldt der sne på fjellet. Så meget, at de billister, der ikke havde fået skiftet til vinterdæk, havde seriøse problemer.

Jeg lider ikke af hjemlængsel, men Danmark føles langt borte i disse dage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar