onsdag den 31. august 2011

Min midlertidige adresse

Jeg kommer i tanker om, at det måske kunne være fint at skrive min adresse ned (det kunne jo så være, at der så kom post hjemmefra):
Ziva Møller
c/o Lise Landmark
Skogveien 128E
N-1369 Stabekk
Norge

Og så ønsker jeg mig følgende (ikke det hele på én gang, naturligvis, men bare en lille smule), hvis nogen skulle få lyst til at sende mig et brev:
Danske dameblade: Alt for Damerne, Femina, Woman
Lakridser: Salte sild og kattepoter (Katjes), saltbomber, soft piratos og domino (haribo), heksehyl og chokofanter (ja, jeg ved godt, det ikke er lakridser), blue jeans, vejskilte og den der pose, hvor der er forskellige lakridser i (pingvin).
Hurra for, at nordmændene laver fantastisk chokolade, for de kan ikke lave lakrids :-)

1 kommentar:

  1. Hi hi. Er sikker på du får ekstremt mange lakridser i nær fremtid. Har stadig ikke fundet ud af hvad musik-båden hedder, men arbejder på sagen :-)
    jeg håber du har det godt og nyder dit nye eventyr. Jeg håber jeg snart kan komme op og sige hej og måske tage familien med.

    SvarSlet