fredag den 2. september 2011

Det nye arbejde

Jeg har haft den første dag på arbejdet. Det var dejligt at komme i gang, men jeg bliver næppe nogensinde DiamondPresident Leder (en af de mange titler, man bruger for at at få folk til at sælge flere hudplejeprodukter og mere kosttilskud til deres venner; en af de få, som har denne titel tjener over 100.000 NOK/mrd!!) i EQology-systemet. Jeg har brugt en del tid i dag på at læse præsentationsmaterialet (som jeg jo skal oversætte fra norsk til dansk lige om lidt) i dag, og hvis man skal tro, hvad de skriver, så bliver man både smuk, klog og rig af det. Måske kan man endda skaffe World Peace?
Nej, helt ærligt, jeg tror faktisk, det er nogle fine produkter. De er bæredygtigt fremstillet af naturlige råvarer, og produceres kun indenfor Europa.
Jeg er ergoterapeut i hjertet, men indtil der kommer et fedt ergo-job til mig i Oslo, så kan jeg godt vejlede kunderne og oversætte hjemmesiden hos EQology. Det er fint nok, men det bliver aldrig min karriere. -Faktisk er det røvkedeligt at sidde på et kontor :-)

Ja ja, det kunne jeg jo nok have forudset. Måske skulle jeg bede Lise (madmor) om at sige fra (no), hvis der kommer en ergo-stilling på hendes skole? Det kunne være lurt (no), og jeg vil gerne arbejde sammen med Lise, hun er snill (no)  :-)

1 kommentar: