søndag den 25. september 2011

Nu med lejlighed

Jubii, jeg har fået tilbudt en lejlighed!! Efter at have været frygtelig frustreret tidligere på ugen over dette her visnings-system, man opererer med heroppe, kan jeg konstatere, at jeg efter ét (1) forsøg, har fået en lejlighed.
En rigtig dejlig, 2 værelser, køkken og stue i vinkel, komfur/køl/vaskemaskine er installeret, et lille rum til flyttekasser og overtøj. Og en rigtig sød udlejer-dame, som har haft et ungt par boende. De var der selvfølgelig, da jeg kiggede på lejligheden, og de så søde og glade ud (de var lige blevet gift, så det kunne man nok forvente), så jeg tror, de har været tilfredse med at bo til leje hos Marit.
Så det var en rigtig god dag i går, trods den aflyste date. Og jeg glæder mig til at flytte. Det har været fint at bo hos Lise, men jeg trænger til at få mit eget. Om tre uger :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar